Gassen in de outback - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van mijnaustralietrip - WaarBenJij.nu Gassen in de outback - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van mijnaustralietrip - WaarBenJij.nu

Gassen in de outback

Door: mijnaustralietrip

Blijf op de hoogte en volg

19 Januari 2012 | Australië, Alice Springs

Heej iedereen! Ik moet met veel plezier mededelen dat ik Queensland heb verlaten en dat ik het Northern Territory binnen ben getreden. Ik zit in het plaatsje Alice Springs, een soort oasestadje in het midden van Australie. Ik ga morgen met 2 gasten uit Nederland via een offroad trackje naar Ayers rock via de Kings canyons. Want ja, ik heb niet voor niks een 4wielaandrijving. Vanavond ga ik naar de lookout van Alice Springs met een groepje Duitsers. Dit alles is natuurlijk geweldig... maar ik was eigenlijk ook van plan om wat te werken in dit gebied van Australie ondanks de extreme hitte (wel 45 graden) maar wat blijkt is dat er niet veel fruitplukwerk is in deze tijd van het jaar. Ik yal dus maar heel even mijn Nederlandse rekening moeten plunderen voor de komende tijd. Ik kom er wel uit. De wagen rijdt trouwens GEWELDIG. Ltr.

  • 19 Januari 2012 - 09:23

    Sanne:

    Yes, geweldig. Veel foto's maken want dat stukje Australie heb ik gemist! Handig dat je nu ook wat benzinekosten kan delen met de andere jongens. Voorzichtig zijn, maar vooral heel veel plezier!!!

  • 19 Januari 2012 - 15:35

    Koen H:

    Yo,
    dat klinkt wel chil ja,
    lekker bakke in een dikke wage met 45 grade
    die plaatsname klinke belachelijk lijp.
    ayers rock en kings canyons, 1000
    en waarom zou je nu gaan werke?
    kost toch geen hol?
    ltr

  • 19 Januari 2012 - 18:17

    Bart En Janneke:

    Klinkt wel gaaf zeg! veel plezier met jagen!
    grtz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 21886

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 15 Juli 2012

Backpacken in Australie

Landen bezocht: