Verhuisd - Reisverslag uit Sydney, Australië van mijnaustralietrip - WaarBenJij.nu Verhuisd - Reisverslag uit Sydney, Australië van mijnaustralietrip - WaarBenJij.nu

Verhuisd

Door: ruud

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2012 | Australië, Sydney

Hallo, weer even een korte update.
Ik ben afgelopen weeken verhuisd naar een appartementje van mijn collega. Vrij ideaal; eigen kamer ipv delen met 8 anderen en ik kan hier mijn wagen parkeren. Ook scheelt het de helft in geld. Ik zit nu wel iets verder van mijn werk.
Over mijn werk gesproken: mijn derde week is aangekomen. Ik MOET deze week 7 sales maken zodat ik dichterbij promotie kan komen. Dusja: wens me maar geluk...

  • 28 Mei 2012 - 12:04

    Koen H:

    Jo,
    appartement klinkt ideaal,
    lijkt me niet heel chil als je telkens je kamer met 8 persone moet delen.
    succes met arbeite

  • 28 Mei 2012 - 22:22

    Ruud R:

    Oh appartementje! Dat heb je goed geregeld!
    Hey succes nog met je werk!
    groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 21878

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 15 Juli 2012

Backpacken in Australie

Landen bezocht: