mijn laatste 2 weekjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van mijnaustralietrip - WaarBenJij.nu mijn laatste 2 weekjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van mijnaustralietrip - WaarBenJij.nu

mijn laatste 2 weekjes

Door: ruud

Blijf op de hoogte en volg

28 Juni 2012 | Australië, Sydney

Al een hoop positieve reacties gehoord van het filmpje dat ik laatst gemaakt had :D. Maar ja, het zit er bijna op: Mijn wagen verkocht, gestopt met sales, nu nog 2 weekjes lekker niks doen... uhhh... NOT! Ik heb nog 1 staat te gaan. helemaal onderaan in Australie: Tasmanie. Ik heb zo'n beetje alle plaatsen hier in Australie gezien dus ik kan moeilijk deze skippen. Zaterdag is het zover als het goed is, dan gaat mijn laatste reisje beginnen en dan kom ik de tiende hier terug in Sydney om nog een klein afscheidsfeestje te houden met mijn kamergenoot, iemand van het werk en een hoop mensen die ik niet ken.
EN DAN... dan ga ik weer terug naar Nederland. Ik heb me hier aardig kunnen vermaken in Australie maar ik heb opzig wel zin om weer terug te komen. Ik moet maar alvast weer eens aan mijn Nederlands gaan werken. Tot over 2 weken :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 21883

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 15 Juli 2012

Backpacken in Australie

Landen bezocht: