Canberra (2) - Reisverslag uit Sydney, Australië van mijnaustralietrip - WaarBenJij.nu Canberra (2) - Reisverslag uit Sydney, Australië van mijnaustralietrip - WaarBenJij.nu

Canberra (2)

Door: ruud

Blijf op de hoogte en volg

19 Juni 2012 | Australië, Sydney

Hello! Ik ben weer in Canberra. Mijn laatste trip met mijn wagen... heel erg emotioneel. Met mijn sales gaat het redelijk en ik ben bezig met het bouwen van mijn eigen team wat het allemaal wel leuk maakt. Tot nu toe heb ik 1 kerel in mijn team. Vandaag heb ik by the way telefoontje gekregen van de kerel in Alice Springs. Vrijdag belt hij mij over het geld wat ik nog krijg. Wie weet krijg ik alsnog mijn geld...

  • 19 Juni 2012 - 14:50

    Thijs M:

    Tacko,

    Dat geld zou zeker een chill afscheidscadeau zijn!

    Sales lijkt me best vette baan, zeker met je eigen team!

    Wij kijken in ieder geval uit naar je terugkomst!

  • 21 Juni 2012 - 07:53

    Koen H:

    jojo
    eigen team,
    dat klinkt wel lijp gek,
    ben jij teamleader?
    wie bestuurt de drone (dronehomo)

  • 24 Juni 2012 - 17:15

    Bart En Janneke:

    Leuk hoor, we kijken al uit naar je sterke verhalen!

  • 26 Juni 2012 - 13:29

    Koen L:

    Teek,
    Heb net even je filmpje gekeken op youtube ziet er leip uit! Nu maar hopen dat je dat geld alsnog krijgt. tot over minder dan een maand.
    Groetjes Lemmuh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 21874

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 15 Juli 2012

Backpacken in Australie

Landen bezocht: