Canberra - Reisverslag uit Sydney, Australië van mijnaustralietrip - WaarBenJij.nu Canberra - Reisverslag uit Sydney, Australië van mijnaustralietrip - WaarBenJij.nu

Canberra

Door: ruud

Blijf op de hoogte en volg

08 Juni 2012 | Australië, Sydney

Hoi hoi, hoe is het er mee. Ik ben net teruggekomen in Sydney. We hebben er net een kort 4 daags reisje op zitten in Canberra voor mijn werk; de hoofdstad van Australie. Het stelt niet zoveel voor voor de hoofdstad en ik ben blij dat ik weer terug ben in Sydney. Mijn sales gaan er op vooruit en ik ga van het weekend weer stappen in de grote stad.
Groetjes

  • 09 Juni 2012 - 16:14

    Koen H:

    Teek,
    klinkt chil.
    Sydney lijkt mij zeer vet.
    Opera House is 1000

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 21879

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 15 Juli 2012

Backpacken in Australie

Landen bezocht: