Een weekje op de farm - Reisverslag uit Sydney, Australië van mijnaustralietrip - WaarBenJij.nu Een weekje op de farm - Reisverslag uit Sydney, Australië van mijnaustralietrip - WaarBenJij.nu

Een weekje op de farm

Door: mijnaustralietrip

Blijf op de hoogte en volg

10 Februari 2012 | Australië, Sydney

Heej iedereen, alles goed? Met mij prima. Ik heb mijn 2e week erop zitten en het was een rustig weekje. Niet veel geld verdiend, naar een andere farm verhuisd en wat gespaced met wat Duitsers die ook op de farm werken. Ik denk dat ik hier nog een tijdje blijf zodat ik wat geld bijeen kan sparen om te reizen. Ik kan dan in 1 keer Darwin en de hele westkust afreizen. Ik zal tot die tijd maar geduldig moeten zijn maar dat gaat wel goedkomen. Groetjes

  • 10 Februari 2012 - 14:47

    Bart:

    Alles goed hier, zitten op het eind van het weekje echte winter met sneew enzo dit jaar.
    Werk ze nog en doe de groeten aan de germaniërs.

  • 11 Februari 2012 - 14:04

    Koen H:

    jo
    hier is alles prima.
    in een keer darwin en de hele westkust afreizen is best wel een royaal lang stuk lijkt mij. wel tof als het lukt! ff spare nog...

  • 09 April 2012 - 12:03

    Hilde:

    Heee Ruud!

    Alles paletti down under?
    Heej is aales kits!
    Kei chill zunke enzoe, tropische temperaturen... uhhmm geej hed 't beater getroffen doa geluuf ik haha.

    Vrolijk Pasen wah jong!

  • 07 Mei 2012 - 19:18

    Des:

    En dat is 4!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 21884

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 15 Juli 2012

Backpacken in Australie

Landen bezocht: