Werken in de outback - Reisverslag uit Sydney, Australië van mijnaustralietrip - WaarBenJij.nu Werken in de outback - Reisverslag uit Sydney, Australië van mijnaustralietrip - WaarBenJij.nu

Werken in de outback

Door: mijnaustralietrip

Blijf op de hoogte en volg

29 Januari 2012 | Australië, Sydney

Na vele zware baantjes aan de Oostkust kan ik het natuurlijk niet laten om ook het werken in het midden van Australie te ervaren.... En het is heet, heel erg heet. Buiten dat is het goed vol te houden. Ik werk nu in het plaatsje Ti Tree waar de temperatuur zo nu en dan wel de neiging heeft de 40 te overschreiden. Af en toe heb ik een drukke dag (wel 14 uur) en af en toe is het na 4 uurtjes gedaan maar dat zegt vaak niks over het geld want gisteren liep ik na 4 uur werken met 150 dollar weer naar mijn hutje.
Vandaag hebben we een vrije dag omdat de baas een kater heeft en dat heeft mij dus de gelegenheid gegeven om dit berichtje te typen. Ik durf niet te zeggen wanneer hij weer gaat zuipen maar als het zover is zal ik weer een berichtje plaatsen.
Groetjes

  • 29 Januari 2012 - 20:02

    Bart En Janneke:

    Ik zie op de site dat het morgen 32 graden wordt in Ti Tree dus niet overdrijven met je 40 graden ;-)

    suc6 daar in de wildernis!

  • 29 Januari 2012 - 21:38

    Koen H:

    dat baantje klinkt ideaal,
    chil temperatuurtje, 150 knake verdienen in 4 uur en een baas die zuipt. nice!

  • 31 Januari 2012 - 08:29

    Ruud R:

    Oh dat is wel ideaal dat je vrij krijgt omdat de baas een kater heeft.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 21836

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 15 Juli 2012

Backpacken in Australie

Landen bezocht: